Friday 20 May 2011

Lnz Artwok

Pagy pagy dah terasa nak tulis blog dah niey....hahahahaa.....berkaitan dengan segala artwork dan photography saya selama nie kawan kawan...kalau kat fb pun dan Tertera kan...LNZ....msty nak tahu maksudnyerw kan....itu lah gabungan nama saya noor azuan dan liyana natassha...pada mulanyerw saya langsung x berkecimpung dalam bidang photography..Selepas ayah saya menghadiahkan NIKON  D5000...semasa hujung hujung nak spm....dari situ lah saya mula berkarya dan mengambil gamba...pada mulanyer saya pakai nikon dulu daripada liyana...dan selepas kami berkawan berkawan dan bercouple dia pun berminat dan beli nikon jugak...kalau dua dua dah ada nikon maknanyer memang kerja nyer snap gamba jerw kowt...buat masa niey kita orang dah 3 kali berphotoshoot...nanty kalau rindu time further study boleh tgk2 lah kan mak cik....dan segala photo yg kami ambik...diletak bawah label LNZ PHOTOGRAPHY...kira mcm official site....Besides that...shasha suka wat lagu dan nyanyikan untok syew...saya proud dapat gf mcm dyew...saya memang galakkan dyew berkarya...kira mcm kitaorg berdua minat seni...saya minat berphotography dan she with her jamming...selepas niey kita org ingat leh publish more lagy artwork yg cun cun....coz benda niey interesting to do...ahahahhaa......then yg terbaru pic we with our fixies...tu just sesaje jer snap2...bukan minat sgt pun...bagy yg ckp kitaorg sweet and comment pic kami di FB...thnx ea kwan2...doa lah moga2 hubungan nie lebih panjang dan bahagia....Take a look pic from ...LNZ ARTWORK.....enjoy friends...

1 comment: