Friday 6 May 2011

Krisis rumah tangga

al kisah...pada satu hari tetiba saya ada masalah dengan si LN....MULA mula saya senyap dulu coz ingat leh lupakan masalah yg dilanda....rupa rupanyer semakin kronik





Member saya si dottie ka dengan baiknyer menolong saya dalam masalah yg dilanda...then tgk phone aq tulis...wan besok ptg jumaat turon KM ah...aq nak jumpa....SI ln pun msg benda yg sama....THEN lepas sembahyang jumaat aq pun trun lah km...JUMPA DOTTIE ka....then gi jalan....tetiba pergi pulak pusing2 area umah farhana ghazali...ajak lah si budak niey lepak ngan kita org di mcd.......Makan lah ramai2 di sana....Then menyelesaikan masalah yg dilanda...akhirnyerw sume dalam keadaan yg baik....thnx ea dottie ka...skunk baru kepala aq x pening...dan boleh menjalani  hidup seperti dulu....Take a look snap pic smlm......

2 comments:

  1. agagagaga....eyh!ad nama aku..patot la tersedak td..hehe..welkam..no sweat babe.. ^_^

    ReplyDelete